19 aprilie 2011

32. În lumea mea


Ma doare, doare si persistă,
Durerea m-a cuprins cu totul,
Azi viaţa parcă m-ar fi şters din listă
Şi-n gânduri iar o fac pe-a mortul.
Un amalgam de gânduri frânte;
Frânturi de vis, înfrânt de moarte,
Nu ştiu, eu suflet, când m-am stins
Şi ieri era tot miez de noapte.
E un cerc închis şi mă învârt,
Cu pasul greu, cu pasul scurt
Între " a fi" şi "a nu fi"...
E doar o clipă sau o zi.
Ce-mi pasă mie dacă ţie nu...
De mine nici măcar un strop,
Rămâie clipa mută acum,
Cu viaţa grea în ea...cu tot!
Când amorţeala mă cuprinde
Mai nouă mă ridic şi tac,
Cuvintele care există
În forţă nu mă mai încap.
Întotdeauna pier sub tălpi bătătorite,
Când mă ridic, privirea nu mi-o întorc,
Cuvintele rămân adesea nerostite
Şi plec...în viaţă cu lumea mea cu tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu